Σκόρπια συναισθήματα...

Παρασκευή, Μαρτίου 17, 2006

Λάθος επιλογές...

Είμαι τέταρτο έτος σε μία σχολή και αντί να τη συνηθίζω μου τυχαίνουν σκηνικά το ένα μετά το άλλο που μου επιβεβαιώνουν πόσο λάθος έκανα..
Ίσως να ακόυγεται απλό κάτι τέτοιο..όμως δεν είναι...
Αυτή τη στιγμή ζω με το βάρος μιας λάθος επιλογής..με τις τύψεις ότι δε διόρθωσα το λάθος όσο ήταν νωρίς...με ένα άσχημο συναίσθημα απέναντι στους γονείς μου που πλήρώνουν για να βρίσκομαι εδω..(και το πιο βαρύ απέναντι στη συνειδησή μου είναι ότι με στηρίζουν με όποιο τρόπο μπορούν και αισθάνομαι ακόμη πιο άθλια που δεν μπορώ να τους ευχαριχτήσω-άσχετα αν μου λένε να μην αγχώνομαι και το μόνο που θέλουν είναι να είμαι εγω καλά..)
Είμαι σε μία κατάσταση να σκάσω....
Υπάρχουν μέρες που συμβιβάζομαι με την ιδέα και λέω προσπάθησε και θα αντέξεις και μέρες που λέω δεν θα αντέξω εάν δεν τα παρατήσω...
Το πρόγραμμα σπουδών-λένε αυτοί που ξέρουν-είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής...
Μας υπόσχονται οτι θα βγούμε "μηχανικοί"(σιχαίνομαι αυτό τον όρο..) σωστοί...ΣΩΣΤΟΙ..ωραία λέξη...
Ναι,το παραδέχομαι η σχολή μου έχει πολύ υψηλό επίπεδο..αλλα αυτό που βλέπω είναι ότι δεν με πάει μπροστά σαν άνθρωπο...
Το ότι είναι πρακτική σημαίνει οτι δεν έχει και ίχνος ανθρωπισμού;
Το πιο απογοητευτικό απο όλα είναι πως και οι μεταπτυχιακοί που είναι βοηθοί στα εργαστήρια(2 με τρία χρόνια μεγαλύτεροι απο εμάς) ψάχνουν να βρουν ευκαιρία να μας "ξεφτιλίσουν"..
Επιτεύχθηκε μάλλον ο στόχος του προγράμματος σπουδων γίναν ΣΩΣΤΟΙ μηχανικοί...Προσαρμοσμένοι όντως στις ανάγκες τις σύχρονης εποχής...Τηρούν όλες τις προύποθέσεις:
α)Γλύφουν τους καθηγητές τους(ποιος πάει εξάλλου μπροστά χωρίς γλύψιμο)
β)Έχουν το ίδιο υπεράνω στυλάκι(άσχετα αν εγώ απορω πότε πρόλαβαν και καβάλησαν τη καλαμένια βέργα)
γ)Βρίσκονται στον υπολογιστή τους τουλάχιστον 15 ώρες το 24 ωρο..για να βγουν τα ερευνητικά του καθηγητή τους και να πέσουν οι καλές μίζες (στους καθηγητές πάνε οι μίζες...δεν έχουν άμμεσο κέρδος..αλλα αν έχετε απορία γιατι τρέχουν σαν τα σκυλιά κοιτάξτε την προυπόθεση α.
Χρειαζόμαστε τις συστατικές επιστολές βρε παιδια για να κάνουμε το souper διδακτορικό)
δ)Ξεσπάνε στους κακόμοιρους τους φοιτητές γιατί πολύ απλά παλιότερα κάποιοι άλλοι ξέσπαγαν πάνω σε αυτούς(κάτι παρεμεφερές με τη λογική του στρατού..)

Και με όσα αναφέρω δεν είναι ότι δεν σέβομαι το δικαίωμα κάποιου να του αρέσει να πάει ένα βήμα παραπέρα σε αυτή τη σχολή..αυτό που κατακρίνω είναι η συμεριφορά τους και η λογική με την οποία λειτουργουν...
Όσοι δεν το έχουν ζήσει πιθανον να τους φανεί υπερβολικό όλο αυτό...
Δεν μου αρέσει η φύση των μαθημάτων το παραδέχομαι...αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που γράφω τα παραπάνω...
Τα μαθήματα μπορεί αν μου φαίνονται δύσκολα,μπορεί να μην τα περνάω με την πρώτη..αλλα διαβάζω..πιέζομαι και κούτσα κούτσα κάτι κάνω..
Αυτό που είναι εντέλως πέρα απο κάθε λογική είναι η συμπεριφορά των ανθρώπων αυτών..Σίγουρα υπάρχουν κάποιες λαμπρές εξαιρέσεις που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα..και σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν για να γίνει η κατάσταση πιο υγιής...
Σίγουρα η επιλογή μου ήταν λάθος..(μεγάλο εκπαιδευτικό κενό η έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμου-η μόνη ΛΑΘΟΣ ιδέα που σερβίρεται είναι μπες σε μία σχολη που έχει μέλλον)Όλοι ξέρουμε πως τα λάθη μας πληρώνονται...
Όμως είμαι σε θέση να κρίνω το πόσο λάθος φέρονται οι άνθρωποι αυτοί...Και αυτό δεν θα έπαυε να με έπνιγε ακόμη και αν ήμουν στη σχόλή που ήθελα(άσχετα αν ήταν η πρώτη μου επιλογή η σχολη που βρισκομαι τώρα..)

Δεν τελειώνει πότε αυτό το θέμα για μένα..θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη που έχω βιώσει εδώ και 4 χρόνια..αλλά μάλλον δεν έχει νόημα...εξάλλου απο ότι λένε οι ακόμη πιο παλιοι απο μένα η κατάσταση όσο πάει και χειροτερεύει...

Να χαιρόμαστε τον εκσυχρονισμό μας...που ως μόνο σκοπό έχει να μας κάνει ρομποτάκια..και να ξεχάσουμε οτί είμαστε άνθρωποι... (αν το θυμόμασταν εξάλλου δεν θα είχαμε αφήσει την κατάσταση σε τετοιο σημείο)

Αααα..και τέλος παρόλη τη παράνοια που με διακατέχει αυτή την περίοδο θα προτιμήσω να μην αποκτήσω τον τίτλο του Σωστου Μηχανικου-έτσι όπως τον ορίζουν αυτοι(μην παρεξηγηθώ)...
Ευχαριστώ δεν θα πάρω.. τέτοιος τίτλος να μου λείπει...
Το μόνο που θέλω είναι να αντέξω την κατάσταση να πάρω το πτυχίο...
και ας είμαστε καλά, όνειρα έχω για το μέλλον που αυτή τη φορά θα με κάνουν πραγματικά ευτυχισμένη...

ΥΓ:Δίνω αύριο και Αγγλικά..ελπίζω να μην με προδώσει η ψυχολογία μου που είναι λίγο "ό,τι να 'ναι" μετα τα σημερινά σκηνικά...

4 Comments:

  • At 11:51 μ.μ., Blogger Pegasus said…

    Είσαι σίγουρη πως θες να συνεχίσεις να νιώθεις το ίδιο βάρος όλη σου τη ζωή;
    Η δουλειά είναι ένα μεγάλο μερος της κάθε μέρας μας, θες να είναι το ενα τρίτο της μέρας σου για τηνυπόλοιπη ζωή σου ένα λάθος; Ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξουμε κάτι... Δευτερο πτυχίο κάνουν πολλοί ανθρωποι... ;)

     
  • At 3:30 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    ta idia akribos trabao me thn kolosxolh poy mphka ka8ara gia logoys kalyterhs epagelmatikhs apokatastashs:eytyxos exo teleiosei ayto poy h8ela pragmatika
    ka8os einai h deyterh sxolh moy kai etsi den me blepo na thn bgazo syntoma...gia na mhn po oti me blepo aionia foithtria pia!! :-))

    alla h katastash kai h nootropia foithton kai ka8hghton einai akribos h idia(h kai xeiroterh mporo na po :P )

    MPLIAXXXXXXXXX

     
  • At 1:01 π.μ., Blogger νερα'ι'δάκι .... said…

    Συμφωνώ κιεγώ πως η δουλειά μας είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και αυτό που θα πρέπει να κάνει , ίσως περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να μας ευχαριστεί.. Αφού έτυχε να βρεθείς σε αυτή τη σχολή ok ,προσπάθησε να την τελειώσεις μ' έναν αξιοπρεπή βαθμό( αν και είμαι σίγουρη γι' αυτό, τα'χουμε πει άλλωστε ξανά) . Και αφού ήδη έχεις στο μυαλό σου να κάνεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει, τότε προχώρα!

    Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά Γεωργία μου, ειλικρινά! Και να μην ξεχνάς, πως όλα στη ζωή μας γίνονται για κάποιο σκοπό! ;-)

     
  • At 5:09 μ.μ., Blogger moonshine said…

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σας..
    Γλυκιά μου Αναστασία σιγουρα δεν θα αντέξω με αυτό το βάρος γι'αυτο και έχω στο μυαλό μου μία εναλλακτική διέξοδο απο αυτη τη σχολή..και αν βρω το χρόνο αργότερα να τελειώσω και τη σχολή που θέλω...
    Σιγουρα δεν θα το ακολουθήσω για μια ζωή..αλλα ακόμη και αυτο το διάστημα που ζω όσα ζω καποιες φορές είναι ανυπόφορο..
    -----------------------------------
    Βροχούλα μου,μιας και ζεις αυτη την κατάσταση είμαι σιγουρη πως με νιώθεις και γνωρίζεις ποσο δύσκολο ειναι..Βέβαια έζησες το αίσθημα να σπουδάζεις κάτι που σου αρέσει..και αυτό ειναι σημαντικό..τουλάχιστον είχες την ωριμότητα να διαλέξεις τη σχολή που σε γέμιζε..;-).ευχομαι να πάνε όλα καλα!
    -----------------------------------
    "Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά Γεωργία μου, ειλικρινά! Και να μην ξεχνάς, πως όλα στη ζωή μας γίνονται για κάποιο σκοπό! ;-)"
    Ευτυχία μου σε ευχαριστώ πολυ για τα γλυκά σου λόγια...Ναι,σίγουρα όλα γίνονται για κάποιο σκοπό...ήδη έμαθα να αντέχω περισσότερο..επίπλέον είδα με τα μάτια μου πώς τα λάθη μας τα πληρώνουμε ακριβά κάποιες φορές γι'αυτο και απο εδω και στο εξής ό,τι αφορά επαγγελματικές επιλογές θα το σκέφτομαι πολυ περισσότερο!
    Είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας..ήδη βλέπω τον ευατό μου ώρες ώρες να έχει σπασμένα νεύρα..δεν θα αντέξω μια ζωή να είμαι έτσι..και είναι κρίμα και για τους ανθρωπους που αγαπω..:):):):)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker