Σκόρπια συναισθήματα...

Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2007

Ζητούνται χορηγοί θετικής ενέργειας...!!!

Το Σάββατο δίνω Αγγλικά για δεύτερη φορά..
Κάθε ευχή δεκτή:):)
Αν και μεταξύ μας αυτό το listening που μου κόστισε πέρυσι το proficiency
και φέτος θα είναι το δύσκολο σημείο!!
Μου είναι αδύνατον να συγκεντρωθώ...Ελπίζω φέτος να μη δίνουν μαζί μου άτομα
με γρίπη γιατί πέρυσι ένας πνίγηκε στο βήχα την ώρα που ακούγαμε την κασσέτα..
Κανένας Αμερικάνος απο το Michigan θα ήταν για να μας κάνει τη ζωη δύσκολη..χαχαχα:):)
Πάντως όπως και να έχει θα κρατάω μαζί μου καμια καραμέλα στον υποψήφιο που θα πνιγεί απο το βήχα...
Αααα..και μην μου πει κανείς "break a leg" γιατί το παίρνω σοβαρά και όντως πέφτω...
Μάλλον θα φταίει το υψος μου(1.86) και έχω ψηλά το κέντρο βάρους(έτσι το εξηγώ επιστημονικά:):))
Την περιγραφή της σαβούρας που έφαγα όμως θα την κάνω άλλη στιγμή γιατί ο χρόνος πιέζει:):):)
Φιλιά σε όλους!!

8 Comments:

  • At 1:24 μ.μ., Blogger Giorugosu said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At 1:26 μ.μ., Blogger Giorugosu said…

    Έλα ρε, πώς κάνεις έτσι... Όλα καλά θα πάνε! Αρκεί να ξέρεις Αγγλικά.:-P
    Ευχές ευχές ευχές...

     
  • At 3:40 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Καλή επιτυχία moonshine μου! Είμαι σίγουρη ότι θα σκίσεις! Όσον αφορά τώρα το listening, ε αυτό είναι και θέμα τύχης! Θυμάμαι εμένα μου χε πέσει μια κασέτα που μίλαγε ένας Σκωτσέζος βοσκός. Άντε να τον καταλάβεις! Σα να ακούς Καρδιτσιώτη παππού να μιλάει με άλλους στο καφενείο (δεν έχω τίποτα με την περιοχή, απλά μου είναι αδύνατο να καταλάβω τι λένε)!!! Anyway...επειδή νομίζω ότι πάλι ξέφυγα... και πάλι καλή επιτυχία!!

    P.S. Σε ευχαριστώ για το cooment σου, δίκιο έχεις αλλά... ;))

     
  • At 7:18 μ.μ., Blogger Manolog3 said…

    Γεωργια ολα καλα θα πανε αρκει να το θες θα δεις ;)!!!!! Τις θερμοτερες ευχες και απο εμενα να "σκισεις"! :):)

     
  • At 6:19 μ.μ., Blogger PD said…

    Δεν χρειάζεσαι ευχές. Απλά θα σκίσεις. Μην ανησυχείς, το άγχος είναι δημιουργικό μόνο στους ηθοποιούς και τους αθλητές, σε όλους τους άλλους απλά τρώει τα σωθικά.

     
  • At 12:47 μ.μ., Blogger Ναταλία said…

    Όλα θα πάνε καλά!
    Και μην ξεχνάς τη βασική αρχή: Ακόμα κι όταν δεν ξέρεις/άκουσες/πρόσεξες την άσκηση, τικάρεις κι ας είναι λάθος...

    ;ο)

     
  • At 12:15 π.μ., Blogger BushidoCougar said…

    Τελικά πως τα πήγες με τις εξετάσεις;

     
  • At 2:45 μ.μ., Blogger moonshine said…

    Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ αλλά επειδή δεν μου αρέσει να γενικεύω θα απευθυνθώ στον καθένα και ξεχωριστά:)

    @giorugosu Εύχομαι να πιάσουν οι τρεις ευχές σου..;)Αν περάσω θα σε βάζω γενικά να μου εύχεσαι:)

    @nemo Κ πάλι τα ψιλοθαλάσσωσα στο listening και να σκεφτείς ότι η προφορά τους ήταν μια χαρά:):)

    @manolog3 Σ'ευχαριστώ και εγώ θερμά και σου στέλνω κ εγω τις δικές μου ευχές για το θέμα που σε "καίει":)

    @p.d. Αν και στην υποκριτική δεν είμαι καλή,ούτε φημίζομαι για το αθλητικό μου πνεύμα είμαι γνωστή για το άγχος μου...Τα σωθηκά μου παίζει να είναι ήδη λειψά..
    (καλωσήρθες;) )
    @natalia εννοείται...αφήνουμε και τη θεά τύχη να παίξει το παιχνίδι της..:)

    @cougar Πότε δν είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα..Όντας και αυστηρή με τον ευατό μου καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο μου είναι να απαντήσω..
    (επίσης καλωσήρθες:) )

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker