Σκόρπια συναισθήματα...

Σάββατο, Ιανουαρίου 27, 2007

Γνώριμα πράγματα...

Πολύ υποκρισία ρε φίλε,πολυ δηθεν,πολύ συμφέρον...
Ξενέρωσα με πολλά...
Κοιτάμε όλοι τον κώλο μας,κρυβόμαστε πίσω απο το καβούκι μας και κοιτάμε να βγούμε ανέπαφοι απο το ο,τιδήποτε φοβόμαστε οτι θα μας επιρρεάσει....
Ξύπνησα άσχημα σήμερα...μπορεί όλα αυτά να τα εχω πάρει απόφαση αλλα σε κάποιες φάσεις ξενερώνω...
Και σήμερα είμαι πολύ ξενερωμένη...είχα καιρό να το νιώσω τόσο έντονα...αλλα επιφυλλάσομαι...μπορεί το δικο μου καβούκι να τρύπησε για λίγο και να κρύωσε λίγο η ψυχή μου,αλλα όταν σηκωθώ θα φτιάξω τα μπαλώματα!
Αντε Γιωργίτσα παρτο αλλιώς γιατί θα βρεις...
Χαιρετώ...

5 Comments:

  • At 12:23 π.μ., Blogger xwma_kai_nero said…

    Παρτο αλλιως, πρώτο ποστ της χρονιάς!!
    Δε λέει.

     
  • At 2:37 μ.μ., Blogger moonshine said…

    @Δημήτρη μου,μια κουβέντα είναι αυτή..
    Πάντως τώρα είμαι πολύ καλύτερα,απλά με πνίγαν κάποια πράγματα και κάπου έπρεπε να τα εκφράσω έτσι όπως ακριβώς τα ένιωθα...

    @Σταύρο μου, ακόμη και το μπάλωμα κάποιες φορές είναι σωτήριο μέχρι να γεμίσουμε τα κενά που μας πνίγουν:)
    Τουλάχιστον περνάω φάση που το προτιμώ σε σχέση με με το ψυχολογικό downiasma..
    Δεν ξέρω αν τελικά έχω γίνει πιο δυνατή ή πιο φυγόπονη, το σίγουρο είναι όμως πως είναι αδύνατον πλεόν να αφήσω τον ευατό μου τόσο εκτεθειμένο...
    Είναι πολύ λιγότερα τα άτομα που πλέον γνωρίζουν και βλέπουν την πραγματική Γεωργία..
    Αυτό δεν σημαίνει πως στους υπόλοιπους υποκρίνομαι απλά δεν τους αφήνω να με δουν;)
    Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου..
    Σίγουρα θα μας δωθεί η ευκαρία,δεν χανόμαστε,θέλω πολύ να τα πουμε:):)
    Αααα..και καλη επιτυχία στην εξεταστική σου:):)
    Να περνάς καλά και να κοιτάς το τρελόπαιδο (όπως θα έλεγε και το Χριστινάκι:))
    Φιλιά

     
  • At 2:24 π.μ., Blogger didymous skulls said…

    συγκρατημένο ξέσπασμα κιόμως περιεκτικότατο...
    καλά λέω εγώ ότι η άγνοια φέρνει ευτυχία.

    λένε ότι την αλήθεια είναι δύσκολο να την πεις, κιόμως είναι πιο δύσκολο να την ακούσεις... άσχετο αλλά βρίσκω ευκαιρία να ξεσπάσω μέσα από το ποστάκι σου.
    καλό βράδυ να΄χουμε

     
  • At 11:53 π.μ., Blogger china girl said…

    Welcome to the world...

    ΑΡΓΥΡΕΝΙΑ

     
  • At 2:20 μ.μ., Blogger moonshine said…

    @didimus-skulls:):) χάρηκα πολύ που επανήλθες στη blogοσφαιρα...
    Καλά κάνεις και εκράζεις τις σκέψεις σου όπως τις νιώθεις...
    Σίγουρα η αλήθεια και η ειλικρίνια πονάνε,αλλα παροδικά,όταν περάσει ο κατάλληλος χρόνος για να κατευνάσει ο εγωισμος μας τότε μόνο βάλσαμο είναι...
    Η υποκρίσια και η ψευτιά απο την άλλη έχει ακριβώς τα αντίστροφα χαρακτηριστικά,ξεγελιέσαι για λίγο αλλα πόνας για πάντα...

    @Αργυρένια μου τώρα που σε ανακάλυψα θα σε διαβάζω,γλυκιά και με συναίσθημα:):)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker