Σκόρπια συναισθήματα...

Τρίτη, Δεκεμβρίου 26, 2006

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

Το 2006 τελειώνει και μπορώ να πώ ότι ήταν μία καλή χρονιά...
Εξάλλου πολλά πράγματα είναι θέμα οπτικής γωνίας...Αποφάσισα το ποτήρι μου να το βλέπω μισογεμάτο...Μπορεί όταν κουράζομαι και δεν έχω αντοχές να αδειάζει λιγάκι αλλά και πάλι δεν το ξαναφήνω να αδειάσει...Τη μορφή του πάτου την έχω δει πολλές φορές και την ξέρω καλά....Νομίζω πως ήρθε η ώρα να ξεχειλίσω....
Το μόνο που χρειάζεται και εύχομαι σε όλους μέσα απο την καρδιά μου είναι υγεία....
Μεσα στο 2007 τα ονειρά μας ας γίνουν πραγματικότητα και μην ξεχνάμε κάθε εμπόδιο για καλό...Για όλα τα πράγματα υπάρχει κάποιος λόγος...Σίγουρα μέσα σε ένα χρόνο θα γελάσουμε,θα κλάψουμε,θα πονέσουμε,θα χαρούμε...όλα είναι μέσα στο παιχνίδι και κρατάνε την καρδιά μας ζωντανή...
Τα παρακάτω μπορεί να τα έχω πει άπειρες φορές αλλά και πάλι δε νομίζω πως θα σταματήσω να τα λέω...
Να αγαπάτε τον ευατό σας γιατί μόνο τότε είστε έτοιμη να δώσετε αγάπη και να δεχτείτε στην πιο υγιή της μορφή....


Καλή χρονιά σε όλους....
με υγεία και αγάπη....
εύχομαι το αίσθημα πληρότητας
να φωλιάζει στις καρδιές όλων....

3 Comments:

  • At 1:43 π.μ., Blogger xwma_kai_nero said…

    Όχι πόνος...

    Καλή χρονια Γεωργία

     
  • At 11:39 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    θα γελάσουμε, θα κλάψουμε έγραψες...

    τι γίνεται όταν συμβαίνει πιο συχνά το δεύτερο όμως??

    κάτι δεν πάει καλά τότε...

    ενιγέι οι γιορτές με κάνουν να βλέπω το ποτήρι μισοάδειο, αν και δεν το συνηθίζω...

    καλή χρονιά σου εύχομαι!!!

     
  • At 2:25 μ.μ., Blogger moonshine said…

    αν και τραγικα κα8υστερημένη σας ευχαριστώ πολύ..η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το διάστημα ήμουν λίγο στον κόσμο μου!!
    Βροχούλα μου χαθήκαμε..ελπίζω κάποια στιγμή να αλλάξεις γνώμη και να σε δούμε ενεργή στη blogosfaira..:):)
    ελπίζω να είσαι καλά...

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker