Σκόρπια συναισθήματα...

Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006

Κοίτα πόσα μπορεί να μάθεις με ένα δίπλωμα αυτοκινήτου..!

Τελικά πολλές αλήθειες και -ίσως οι μεγαλύτερες-κρύβονται σε μικρά σκηνικά της καθημερινότητας...όπως για παράδειγμα στο να πάρει κάποιος ένα δίπλωμα αυτοκινήτου...
Μία φίλη μου Χ έδωσε για δίπλωμα...τρίτη φορά...ενώ πάντα τα πηγαινε πολυ καλά όσο ήταν με το δάσκαλο την ώρα της εξέτασης πάθαινε κρίση πανικού και τα ψιλοθαλάσσωνε με αποτέλεσμα τις δύο πρώτες φορές που έδωσε να κοπεί...
Σήμερα λοιπον όλα πήγαν κατευχην και το πέρασε...Το οτι έδινε, το είχε πει μόνο σε μένα, ετσι ώστε άμα κάτσει καμία στραβή να μη δοθει περαιτέρω έκταση στο θέμα...
Αφού λοιπόν τελείωσε η διαδικασία με παίρνει τηλ.(είχα καλό προαίσθημα αλλα ήμουν λίγο αγχώμενη) κ μου λέει τα ευχάριστα...στο τηλέφωνο επικράτησε μια κατάσταση πανικού άρχισα να φωνάζω απο τη χαρά μου..ένιώθα πόσο βάρος της έφυγε γιατί πλέον της είχε γίνει ψυχολογικό με τις ψιλογκαντεμιες που της είχαν κατσει τις 2 προηγούμενες φορές...
Ως εδώ όλα καλά...
Πάει σπίτι της και παίρνει την άλλη φίλη της να την ενημερώσει για τα ευχάριστα και αυτή με το ζόρι της είπε ενα "α..ναί;μπράβο σου..."μέσα στην ψύχρα...σα να ξενέρωσε κιόλας..
προφανώς την ενόχλεισε που δεν της είχε πει τίποτα...και υπερίσχυσαν συναισθήματα ψιλοζήλιας,ξενερώματος και ίχνος χαράς δεν έδειξε....το πέρασε το σκηνικό σαν να της είπε "το σουτιεν που αγόρασα εχθές με στενεύει"...(τονίζω πως κανείς δεν γνωρίζει οτι μου είχε πει εμένα για οτι θα έδινε,οπότε ακομη κ να ζηλέυε γι αυτο-αδικαιολογητα και πάλι-δεν έπαιζε..)
Ψιλοξενέρωσε η φίλη μου δεν περίμενε τέτοια αντίδραση..κ της λέω κοίτα να το χαρείς σου έφυγε ένα μεγάλο βάρος,δεν μπορεί να σου κόψουν τη χαρά τα κολλήματα που τρώει το κεφάλι του καθενος...
Όλοι ξέραμε πόσο ήθελε να πάρει αυτό το κωλόχαρτο και πόσο άσχημα της είχαν κάτσει οι δύο φορές..θεωρούσα αδιανόητο ένας ανθρωπος να σκεφτεται με αυτο τον τρόπο...
Τελοσπάντων λέω,ας πάει στο καλό...μπορεί να ήταν στις στραβές της,εξεταστική έχουμε,πιεσμένοι είμαστε..ίσως ήταν κ τυχαίο..λέω χέστο Γεωργία δεν είσαι σε θέση εσύ να κρίνεις πως φέρεται ο άλλος....
Κ εκεί που λέω εντάξει δεν έγινε κ τίποτα με παίρνει μία άλλη φίλη μου τηλέφωνο(όπως καταλαβαινετε το τηλέφωνο το έχω κάνει σκουλαρήκι)..Μου λέει"κανένα νέο;"...και της λέω ναί "πάρε τη Χ τηλέφωνο να σου πει κάτι πολύ ευχάριστο"(τουλαχιστον έγω το θεωρούσα πολυ ευχάριστο γιατι όλα τα άτομα που εμπλεκόμαστε στο πιο πάνω σκηνικό υποτίθεται οτι είμαστε φίλες και όχι απλά γνωστές)..Μου λέει τι; Κ της λέω ότι "πήρε το δίπλωμα η Χ,έδωσε σήμερα"...Ε, "καλά σιγά,δεν είναι επιτυχία να παίρνεις το δίπλωμα με την τρίτη φορά;και γιατί το έκρυψε,εμεις την αγχώναμε;Για κάφρους μας πέρασε"...(Ντο'ι'ονγκ)Έπαθα ένα ψιλοσόκ...Απο αυτό που της είπα αυτά έχει να πεί και να βγάλει αυτά τα άκυρα συμπεράσματα....Λέω χέστω ρε Γεωργία ο τομέας συννενόηση σήμερα δεν σου πάει.. και το κλείνω όπως-όπως....(κ επειδή την ξέρω όταν μιλήσει με τη Χ θα της δείξει μεγάλο ενθουσιασμό)Τελικά είμαι εγώ υπερβολική που χάρηκα;Απο ένα τόσο απλό σκηνικό ο καθένας βρήκε την ευκαιρία να βγάλει τις χόλες του...Δεν ασχολούμαι άλλο...
Όσο 1+1=3 άλλο τόσο και εγώ καταλάβαίνω τι παίζει...Το σκηνίκο δεν με προβλημάτισε κ ούτε με έριξε(δεν μπορεί ο τρόπος σκέψης του καθενός να υπερισχύσει της χαράς που ένιωσα για τη Χ)ήταν απλά επικοδομητικό για να βγάλω τα κλασσικά γνωστά συμπεράσματα:
Όλοι ξέρουν να κάθονται πολύ πιο αξιοπρεπείς απέναντι στην λύπη σου(έχει πολλούς συμβουλάτορες ο πλανήτης γη και δεν εξαιρώ εμένα)..Όταν είσαι πεσμένος όλοι μια χαρά τα λένε(είναι ένα σκαλί πάνω απο σένα) τι γίνεται όμως όταν σε εξυψώνει το συναίσθημα της χαράς;Πόσοι έχουν τα κότσια να έρθουν να πετάξουν μαζί σου...;

2 Comments:

  • At 11:59 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    δυσλεκτικη ηλιθια ασχημη κουτσομπολα κοιτα τα μουτρα σου

     
  • At 1:14 μ.μ., Blogger moonshine said…

    eyxaristw anonyme poy moy dineis tosh aksia...exeis katsei k exeis diabasei olo to blog moy k moy exeis sxoliasei sxedon ola ta keimena...san poly xrono den afierwses se mia dyslektikh hli8ia asxhmh koytsompola?
    aporw giati asxoleisai mazi moy egw grafw o,ti goystarw...ama den soy aresei pare ta koybadakia soy k s'allh paralia...

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker