Σκόρπια συναισθήματα...

Τρίτη, Απριλίου 25, 2006

Ακόμη μια φορά δεν μπορώ να βάλω τίτλο στις σκέψεις μου....

Είναι κάποιες φορές που κάποια πράγματα δεν μπορείς να τα περιγράψεις με λόγια...
Νιώθεις πολλά,αισθάνεσαι,ζεις...κ όμως φοβάσαι να το παραδεχτείς ακόμη κ στον ευατό σου...
Ίσως φταίει γιατί είχα συνηθίσει αλλιώς...ίσως πάλι οτι φοβάμαι το τίμημα... γιατί έχω συνηθίσει να πληρώνω στη ζωή μου με τόκο ότι ζω....
Θα ήθελα να γράψω πολλά που με κάνουν και αισθάνομαι όμορφα...αλλα φοβάμαι μην ξυπνήσω απότομα..
Βέβαια στη ζωή μας ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα...αλλα κάποιες φορές αυτή η αβεβαιότητα είναι που μας κάνει να κάνουμε βήματα μπροστα και να μην παύουμε να παλεύουμε και να δίνουμε....
Η μέρα της γιορτής μου πριν λίγες ώρες τελέιωσε...αν προλαβαίνω να κάνω μία ευχή θα ήταν "να συνεχίσεις να μου δίνεις τη δύναμη να θέλω να σε γνωρίσω περισσότερο και τη σιγουριά να σου δείχνω τον ευατό μου χωρίς να φοβάμαι το μετά...."

Καλημέρα...σε ευχαριστώ που με κάνεις να χαμογελάω ακόμη και με τη σκέψη σου...
όπως λες και εσυ..τρεις και σήμερα...:):)

8 Comments:

  • At 8:59 μ.μ., Blogger PsyxiatroZ said…

    Σκέψεις με τίτλο;

    Καλό!

     
  • At 2:53 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

     
  • At 2:54 π.μ., Blogger PsyxiatroZ said…

    ...αλλά τις προτιμώ χωρίς...

     
  • At 9:10 μ.μ., Blogger moonshine said…

    @sd54 Σταύρο μου είχα καιρό να μπώ να γράψω...
    Σ'ευχαριστώ πραγματικά για τις ευχές σου....είναι πραγματικά οι πολύ ουσιαστικές...κ ξέρω ότι τις αισθάνεσαι....
    είσαι ένα άτομο που με στηρίζει στα δύσκολα και στα καλά...κ όπως σου έχω ξαναπεί για μένα αυτό ειναι ο,τι πιο σημαντικό....
    θέλω να είσαι δυνατός και να περνάς ουσιατικά καλά...

    @psyxiatroz όντως έχεις δίκιο.. θα μπορούσα να μην είχα τίτλο και όχι να έγραφα ολο αυτο το μακρυναρι..:):)

     
  • At 9:23 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Ta logia sou mou thimizoun emena ena kalokairi..Oi idies skepseis,oi idio fovoi..o fovos den prepei na mas ebodizei na vlepoume to omorfo kai to alithino kai na niothoume xara gi'afto..einai kapia riska georgitsa mou pou ta pairneis.Esi tha katalaveis an tha ta pareis giati an einai dinata,alithina tha se prokalesoun na to kaneis,den tha xeis alli epilogi apo to na akouseis to mesa sou..ego tote pira to risko kai as etrema apo to fovo kai oti kai na ginei de to metaniono giati ezisa to apithmeno tou erota..se filo...

     
  • At 9:01 π.μ., Blogger moonshine said…

    Βαγγελίτσα μου...να ήξερες πόσο θα ήθελα να σε είχα δίπλα μου...
    θα μιλήσουμε σύντομα...
    έχεις μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και το ξέρεις...
    Μου λείπεις πολύ...

     
  • At 6:49 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

  • At 1:03 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    κ στον ευατό.......

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker