Σκόρπια συναισθήματα...

Σάββατο, Αυγούστου 26, 2006

H Γεωργίτσα 26-08,ωρα:μηδέν

Πέρασαν δύο εβδομάδες απο τότε που ήρθα εδώ..
Στην αρχή δυσκολέυτηκα στην προσαρμογή αλλα τελικά την βρήκα την άκρη..
πλέον μπορώ να πω πως τα πράγματα πήραν το δρόμο τους...
περνάω καλά,ψιλοδιαβάζω και γενικά έχω χαλαρώσει πολύ...
Ήταν σωτήριο αυτό το καλοκαίρι,νέες καταστάσεις,νέα άτομα,νέα μέρη...ξέφυγα απο τα συνηθισμένα...'Ισως και γι'αυτό το πήρα λίγο κατάκαρδα όταν ήρθα εδώ,φοβόμουν μην κολλήσω πάλι στα "συνηθισμένα"...
Τελικά όμως όλα καλά..Δεν ξέρω αν άλλαξαν οι καταστάσεις ή εγω...Μάλλον τελικά πατησα το κουμπάκι κ πήρα την απόφαση να το δώ λίγο αλλίως...Εντάξει δεν λέω ότι έγινα άλλος άνθρωπος γιατί στα 22 χρόνια συγκατοικησης με τον ευατό μου πλέον τα έχω βρει..απλά μάλλον άλλαξα ρότα σε σχέση με το που θα ξοδεύω χρόνο και ενέργεια...
Θα έλεγα ίσως οτι έχω γίνει λίγο πιο "παρτάκιας"..λίγο πιο αδιάφορη και έβαλα λίγο φρένο στο μηχανάκι του μυαλού μου..βρόμαγε λίγο καμένη φλάτζα και λέω δεν γαμ....(σορρυ κιόλας)..
Σκηνικά που θα με χαλάγαν πλέον απλά τα παρατηρώ σα θεάτης...Νομίζω πως κρατάω ότι με φτιάχνει και πετάω ό,τι με χαλάει...κ αυτό δεν το κάνω μόνο για μένα...
Όσο άφηνα κατάστάσεις να με φθείρουν ήμουν μισή και για τους γύρω μου...κ για τα άτομα που αγαπώ και νοιάζομαι έχω αποφασίσει να είμαι ακέραιη έτοιμη να δεχτώ κ να δώσω αγάπη...

1 Comments:

  • At 4:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    τον ευατο σου προσεχε

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker