Σκόρπια συναισθήματα...

Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006

"..Tα πιο μεγάλα ψέμματα στα πιο αθώα βλέμματα.."

θέλω να φύγω...
Θέλω να έρθω κοντά στους πολυ δικούς μου ανθρώπους...
Θέλω αυτό το καλοκαίρι να υλοποιηθούν όσα σχέδια έχω στο μυαλό μου...
Μετράω το χρόνο αντίστροφα...
Μετράω τι κέρδισα και τι έχασα...
Μετράω τις δυνάμεις μου...

Πέρασα μια περίοδο που σκέφτηκα οτι ήμουν "μουτζωμένη"...
όμως έτσι είναι η ζωή γεμάτη εναλλαγές...
Κάποια λόγια ήταν αυτά που με πόνεσαν και με ξύπνησαν...
με επανέφεραν στην πραγματικότητα...
"...μην με σκέφτεσαι το να σκεφτεσαι εμένα είναι μια ψευδαίσθηση..."
Ειναι ψευδαίσθηση να νιώθεις τελικά...;
Ποιος το καθορίζει το νιώθω;
Ποιος ελέγχει τη σκέψη;

Δεν μπορώ να αλλάξω...θα συνεχίσω να ζώ με ψευδαισθήσεις(δηλαδη να νιώθω)....
Την μέρα που θα πάψω να αισθάνομαι...θα είναι ή μέρα που θα πεθάνει ο εωτερικός μου ευατός....
Όμως ακόμη αντέχω....και θα αντέξω κι αλλο...
μπορεί να μου στοιχιζει λίγο πόνο παραπάνω...αλλα το κέρδος είναι ανεκτίμητο....

Καλό καλοκαίρι σε όλους γεμάτο αληθινά συναισθήματα....

κλείνω με ένα τραγούδι που έχει κολλήσει στο repeat...

Τo Γράμμα

Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
Ερμηνευτές: Σωκράτης Μάλαμας


Δε θέλω πια να σκέφτομαι τα ίδια και τα ίδια
Σα να'ταν όλα ψέμματα στάχτες κι αποκαϊδια
Θέλω ανοιχτά παράθυρα να με φυσάει αέρας
Να΄χω το νου μου αδειανό
Να΄χω και πρίμο τον καιρό

Δε θέλω πια να μου μιλάς για όσα έχεις ζήσει
Δε χάθηκε κι ο κόσμος πια το τζάμι αν ραγίσει
Θέλω να'ρθεις και να με βρεις να κάτσεις να τα πούμε
Πως νιώθουμε παράφορα
Πως ζούμε ετσι αδιάφορα

Δε θέλω να πικραίνεσαι
τις Κυριακές τα βράδια
Χωρίς αυτή τη σκοτεινιά
τα χρόνια μένουν άδεια

Θέλω να φύγεις να σωθείς να πάψεις να γκρινιάζεις
Να ξεχαστείς στη διαδρομή ποιός ήσουν και πώς μοιάζεις
Έτσι θα σ'αγαπώ πολύ και θα σε βλέπω λίγο
Σα μια γυναίκα μακρινή
Που αγάπησα πριν φύγω

Δε θέλω να πικραίνεσαι
τις Κυριακές τα βράδια
Χωρίς αυτή τη σκοτεινιά
τα χρόνια μένουν άδεια

1 Comments:

  • At 1:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    εωτερικός μου ευατός....

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker