Σκόρπια συναισθήματα...

Πέμπτη, Μαΐου 11, 2006

....σε αγγίζουν οι σκέψεις μου..το νιώθεις..;

  • Πριν 26 μέρες...
  • Πριν 12 μερες...
  • Πριν 4 μέρες...

    ....

  • 'Ηρθαμε πιο κοντά...
  • Ξαναβρεθήκαμε και ζήσαμε πιο έντονα και πιο ουσιαστικά...
  • Αποχωριστήκαμε προσωρινά...



    Δύσκολο πράγμα η απόσταση...
    Δύσκολο,αλλά όχι αξεπέραστο...

    Νομίζω πως τις καταστάσεις εμείς τις χειριζόμαστε...
    ....δεν μας χειρίζονται....

    θέλει
  • θετική σκέψη..
  • εμπιστοσύνη..
  • ενδιαφέρον...


τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους....

αυτή τη στιγμή σκέφτομαι θετίκα,σε εμπιστεύομαι και ενδιαφέρομαι για εσένα.....

Όσο εσύ μου δίνεις τα περιθώρια και μου κρατάς το χέρι δεν θα αλλάξει τίποτα.....

Στο έχω ξαναπεί..."βλακεία" με τον τρόπο που τον ορίζεις εσύ πότε δεν θα σου κάνω.... αλλά για να μένω δίπλα σου,,πρέπει να σε αισθάνομαι κοντά μου και να νιώθω την ανάγκη σου να με θες πλάι σου...

Το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι ο ευατός σου πάντα....ο ευατός που γνώρισα και με κέρδισε...

Οι μέρες ίσως κυλάνε αργά...αλλα σε λίγο καιρό κ πάλι θα σου κρατώ το χέρι.......

4 Comments:

  • At 8:58 π.μ., Blogger moonshine said…

    :):)Ήταν θέμα λίγων ημερών..ήδη επέστρεψα...εν αναμονει του νεόυ ταξιδιού..
    να είσαι καλα Γαλάτη...

     
  • At 6:37 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Very nice site!
    »

     
  • At 1:03 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    να είσαι ο ευατός......

     
  • At 11:32 μ.μ., Blogger Unknown said…

    Πολυ ομορφα τα λογια σου::

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker