Σκόρπια συναισθήματα...

Σάββατο, Ιουνίου 03, 2006

Λόγια ψυχής...

Σήμερα ήταν μία πολύ δύσκολη μέρα...Όμως από καθετί που πονάει συνειδητοποιείς πολλά πράγματα...ένιωσα ποια άτομα είναι πραγματικά κοντά μου...ένιωσα την αγάπη τους... ένιωσα τη ζεστασιά τους...
Ένα σκηνικό που έγινε σήμερα ήταν μια πολυ ευχάριστη έκπληξη...ένα άτομο που ήξερα οτι με νοιάζεται αλλα άμεσα δεν μου το είχε δείξει ποτέ το έκανε σήμερα με το πιο γλυκό τρόπο που μπορούσε...ήταν για μένα η πιο ευχάριστη κατάληξη που μπορούσε να έχει αυτή η περίεργη μέρα...
Είναι όμορφο να αγαπάς αλλά όταν έχεις τη δύναμη κ να τήν εκδηλώσεις ή αγάπη παίρνει την πιο δυνατή μορφή της...
Ήμουν πραγματικά χάλια όμως τα συναισθήματα που μου μετέδοσες με έκαναν να νιώσω πραγματικά καλύτερα...
Μετα απο τρία χρόνια σου είπα πόσο σε αγαπάω...μπορεί να το ένιωθα πολλές φορές αλλα καλύτερα που το κράτησα γιατί όταν στο είπα το ένιωθα τόσο έντονα που ήθελα να κλάψω, να σε αγκαλιάσω,να σε φιλήσω...
Μην αλλάξεις ποτέ...είσαι μοναδικό άτομο...μπορεί άτομα σαν εσένα να υποφέρουν κάποιες φορές-αν κ το καλύπτεις πίσω από το χιούμορ σου,όμως όταν θα βρεις αυτό που πραγματικά θες θα ζήσεις την πραγματικότητα που σου αξίζει...
Σ'αγαπώ πολυ...θα είμαι δίπλα σου....σου εύχομαι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου να σου συμβεί ότι καλύτερο στη ζωή σου...
Δεν θα σου πω ευχαριστώ γιατί δεν μπορεί να καλύψει τίποτα απο όλα αυτά που νιώθω,είναι πολυ λίγο....

3 Comments:

  • At 7:42 μ.μ., Blogger moonshine said…

    Εγώ μπορώ να της το εξηγήσω...εξάλλου γιατί ζούμε;τι νόημα έχει να νιώθουμε κ να μην το εκδηλώνουμε;κλειστήκαμε όλοι στον μικροκοσμό μας δυστυχώς...
    "πως νιώθουμε παράφορα πως ζούμε έτσι αδιάφορα..."

     
  • At 9:08 μ.μ., Blogger Unknown said…

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

     
  • At 2:43 μ.μ., Blogger Unknown said…

    Αυτο μου εχει συμβει και μενα,σε μια πολυ δυσκολη στιγμη της ζωης μου.Ειναι υπεροχο να περνεις αγαπη απο εκει που δεν το περειμενεις.Ομως για σκεψου να την χανεις οταν περασουν τα δυσκολα.Μου εχει συμβει και αυτο. [Οτι γραφεις με εκφραζει].

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker