Σκόρπια συναισθήματα...

Πέμπτη, Αυγούστου 17, 2006

Kαλό φθινόπωρο...:(

Για μένα τελείωσε αυτό το καλοκαίρι...Πέρασα απίστευτα όμορφα...ίσως απο τα καλύτερα...όμως για μένα τελείωσε....ξεκινάει εξεταστική...με μαθήματα που δεν μου αρέσουν...με ψυχολογία καθόλου έτοιμη για να δώσω το πρώτο μάθημα 21/8....με ένα χαμένο ζυγό φορτωμένο εξάμηνο(όχι χαμένη εξεταστικη αλλα εξάμηνο...:( ...)
Νιώθω πως δεν θα καταφέρω να τελειώσω ποτέ αυτή τη σχολη...κ με έπιασε αυτη η ψυχολογία την χειροτερη περίοδο...
Γενικά εδώ κάτι με χαλαει θέλω αλλους δυο μήνες καλοκαίρι....θέλω να επιστρέψω στις διακοπες μου...δεν θέλω να είμαι εδω...βαριέμαι να προσαρμοστω..δεν θέλω να προσαρμοστω....
αλλα απο την άλλη θέλω να περάσω μαθήματα...ΠΡΕΠΕΙ να περασω μαθήματα... ένα χάος στο μυαλό μου....αντε ένας μήνα είναι θα περάσει...

6 Comments:

  • At 9:56 π.μ., Blogger moonshine said…

    όχι είμαι απο τους ακόμη πιο ατυχους που χασαν το εξάμηνο τελειως..θα δώσω μόνο ο,τι χρωστάω απο το μονό εξάμηνο...
    καλώς σε βρηκα Σταύρο μου...
    να έχουμε ενα πολύ όμορφο χειμώνα..:):)

     
  • At 3:11 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    καλώς μας ήρθες

    τουλάχιστον γέμισες τις μπαταρίες βρε Γεωργία και πίστεψε με είναι κι αυτό κάτι!

     
  • At 12:11 μ.μ., Blogger Areth said…

    Καλή δύναμη με απίστευτη αίσθηση συμπόνοιας και αλληλεγγύης... Αυτή η σχολή δε θα τελειώσει ποτέ...:(

     
  • At 10:51 π.μ., Blogger moonshine said…

    @Βροχούλα μου,έχεις δίκιο όντως γέμισα τις μπαταρίες μου...:):) απλά όταν σε περιμένει μία εξεταστική,ένα χαμενο εξάμηνο και μία σχολη που δεν σου πολυαρέσει η μπαταρία αρχίζει να πέφτει με εκθετικούς ρυθμούς..αλλα δεν γκρινιάζω άλλο...κρατάμε οτι ήταν ένα πολυ όμορφο καλοκαίρι..:)

    @Αρετη μου,πραγματικα δεν μπορείς να φανταστείς πόση δύναμη μου δίνεις..είναι πολυ σημαντικό να σε καταλαβαίνει κάποιος σε αυτό το θέμα..κ αν δεν το ζει δεν μπορεί να φανταστει τι ενέργεια σου τρώει το γεγονός να νιώθεις μια αβεβαιοτητα γι αυτο που σπουδάζεις-αν ειναι η σωστή επιλογή-και απο την άλλη να είναι και δύσκολο κ να κάνεις αμαν για να τελειωσεις.....

    Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν...κ κυριως καλή δύναμη...:):)

     
  • At 2:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    Γεωργία πάλι γκρινιάζεις; Έχεις και την αρετή να γκρινιάζεται παρέα ε; Είμαι στο 4ο έτος και θα χρειαστω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλλα 2 χρόνια για να τελειώσω την σχολή. Απλά σταματήστε να το σκέφτεστε. Δεν βοηθάει και πολύ. Σκεφτείτε καλύτερα κανέναν τρόπο να βγάλουμε κάνα γκαφρό.

    Τα λέμε μετά την εξεταστική...

    Καλύ επιτυχία...

     
  • At 2:58 μ.μ., Blogger moonshine said…

    Γεια σου ρε Θανούλη...χρόνια κ ζαμάνια...
    Είμαι γκρινιάρα τι να κάνουμε..:):)
    Αν κ αυτη τη φορα το έχω πάρει υπερβολικά χαλαρά...ο,τι είναι να γίνει θα γίνει..:)
    Καλή επιτυχία κ σε σένα...
    Να περνάς καλά και με τρέλα έτσι οπως ξέρεις εσύ..φιλιά:*

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker