Σκόρπια συναισθήματα...

Πέμπτη, Νοεμβρίου 09, 2006

Βρήκα λίγο χρόνο....

Mετά απο τόσο καιρό νιώθω πως βρίσκω χρόνο για να γράψω...ψηφίστηκε κατάληψη στη σχολή για σήμερα...αυτό το εξάμηνο ο χρόνος μου είναι πραγματικά πολυ περιορισμένος..ελάχιστος ύπνος,με ένα πολύ πιεμένο πρόγραμμα γεμάτο εργασίες που πρέπει να παραδοθουν σε πολύ στενά χρονικά πλαίσια...

Σήμερα παραδίδαμε άλλη μία εργασία,αλλα ευτυχώς λόγω κατάληψης πήρε παράταση...
Αν και η ψυχολογία μου είναι πολύ καλή και αντέχω όλη αυτή την πίεση νομίζω πως εχθές ξεπέρασα τα οριά μου..Στο εργαστήριο που παραδίδαμε εχθές δεν τα πήγαμε κ τόσο καλά κ μας είπε ο βοηθός πως την επόμενη φορά "θα φτύσετε αίμα.."..Άκου φράση..γιατί ρε φιλαράκι θα φτύσουμε αίμα;επειδη με περνάς το πολυ δυο χρόνια και είσαι απλά ένας μεταπτυχιακός;απο που σου προέκυψε τόση εξουσία;την ίδια σχολή βγάλαμε και ξέρεις τι πίεση τραβάμε...θα μου πεις πως και σένα μέχρι να τελειώσεις καποιοι κομπλεξικοι σε προσβάλλανε και τώρα ήρθε η δική σου σείρα...
Τέλοσπάντων δεν θα συχυστώ άλλο σήμερα γι'αυτο..είπαμε είναι μια ελέυθερη μέρα και θα τη χαρώ...
Κατα τ'αλλα είμαι μια χαρά...Παρόλο που δεν βγάινω πολύ,έχει τύχει το εξάμηνο αυτό να γνωρίσω πιο πολλά άτομα απο κάθε άλλο εξάμηνο..ίσως αυτό να οφείλεται στην ψυχολογία μου και στη διαθεσή μου να περνάω καλά ακόμη κ στις άσχημες συνθηκες αυτού του εξαμήνου...
Επισης,ακόμη πιο βασίκο είναι πως εδω και λίγους μήνες λογω συγκυριών ξεχώρισα ποια άτομα έχω δίπλα μου και που να ανοίγομαι...Η παρέα μου μπορεί να παραμενει ίδια αλλα ξεχώρισα τις πραγματικές φιλίες μέσα σε αυτή..Με τον τρόπο αυτό βελτιώθηκε και η σχέση μου με τα άτομα που δεν ταιριάζω γιατί μή επιδιώκοντας κάτι πιο ουσιαστικό δεν μου χαλάνε και δεν τους χαλάω την καθημερινοτητά τους....
Τέλος,ας πω και δυο κουβέντες για τα συναισθηματικά...Σκηνικά που γίναν μία εβδομάδα πριν με μπερδέψαν λίγο...Μπορεί οι συνθήκες και οι καταστάσεις να ήταν πολυ καλύτερες του αναμενόμενου...όμως ουδεν κακο αμιγές καλου και κατ' αναλογο τρόπο ουδεν καλό αμιγες κακού...υπάρχει ένα υπόβαθρο που με μπερδεύει και δεν μπόρω να αποφασίσω πως να ενεργήσω απο έδω και στο εξής....Η λύση είναι πως δεν θα ενεργήσω κάπως θα αφήσω το χρόνο να κυλήσει και όλα θα γίνουν...Εξ'αλλου οπως και να ενεργήσουμε στις καταστάσεις που ζούμε υπάρχει πάντα μία εξωτερική δύναμη που τις καθορίζει...
Αυτή η δύναμη άλλες φορές διέπεται απο Νόμους του Μέρφυ και άλλες φορές απο τις Αρχες της Κωλοφαρδίας...
Η μόνη λύση για να μειώσουμε τις πιθανότητες να συναντήσουμε το Μέρφυ είναι η θετική σκέψη,να σκεφτόμαστε και να αναλύουμε τα σκηνικά λιγότερο και να αφήνουμε κάποια πράγματα χαλαρά χωρίς να τα πιέζουμε...Μπορεί να μην τα καταφέρνω πάντα,σημασία όμως έχει πως το προσπαθώ...Παλιότερα,είχε γίνει αδερφικός μου φίλος και μέσα απο τις γκαντεμίες που μου πρόσφερε έμαθα πολλά...Πλέον το συναντω σπανιότερα στο διάβα μου...
Καλέ μου φίλε Μέρφυ τελικά προτιμώ μακρία και αγαπημένοι,αλλά όταν η ζωή μας ξαναφέρει δίπλα ξέρω πως θα είναι στη φάση που θα χρειάζεται να εκτιμήσω τις καλές στιγμές που ζω..Όλα χρειάζονται, εξάλλου είναι θέμα ισορροπίας....

υγ:Μπορεί πλέον να μην προλαβαίνω να γράφω συχνά,όμως όποτε προλαβαίνω τριγυρίζω στην blogosfaira και διαβάζω τα άτομα που με ενδιαφέρουν..είμαι εδώ ακόμη και ας μη φαίνομαι...Να είστε καλά και να σας προσέχετε...:):):)
 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker