Σκόρπια συναισθήματα...

Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006

Απολογισμός...

Νιώθω αρκετά κουρασμένη..Εδώ και δύο εβδομάδες ο ύπνος μου έχει περιοριστει στις 0-3 ώρες...Αποτέλεσμα;
Να παραμελήσω ένα κρύωμα το οποίο γύρισε σε οξεία βροχίτιδα σε συνδυασμό με ιγμορίτιδα..
Επιπλεόν υποφέρω απο φρικτές ημικρανίες και έχουν πρηστεί οι αδένες μου στο λαιμό(τα τελευταία απο ότι μου ειπε η γιατρός οφείλονται στο αγχος και στον εξασ8ενημένο οργανισμό μου)..Έχω καταντήσει να παιρνω τεσσερα διαφορετικά φάρμακα καθως και βιταμίνες για να μπορώ να στέκομαι όρθια...Νιώθω πως άμα αφήσω τον ευατό μου να ξετσιτωθεί θα κοιμάμαι ως την πρωτοχρονιά του 2008!!!

Μετράω αντίστροφα το χρόνο που απομένει για να γυρίσω σπίτι μου...θα πάω για 10 μέρες τις οποίες έχω σκεφτεί να τις κάνω δώρο στον ευατό μου...αγαπημένοι φίλοι και άραγμα στο καναπέ δίπλα στο τζάκι...Πεθαίνω να βλέπω τη φλόγα του και να την νιώθω να με ζεσταίνει σε σημείο να με καίει...Αυτή η μαζοχιστική μου τάση μπαίνει και στη ζωή μου γι'αυτο και πάντα ρισκάρω να βάλω τον ευατό μου σε καταστάσεις που τσουρουφλίζουν 'η είναι απλα "καμμένες"...Οποτε όπως σωστά μαντέψατε η Γιωργίτσα ξαναέμπλεξε κ αυτή την περίοδο βρίσκεται σε μια κατάσταση που ενω συμβαίνουν πολλά οι συνθήκες δεν την αφήνουν ούτε να την προχωρήσει αλλά ούτε και να επενδύσει...
Σωστό άτομο,καλό timing,έντονη χημεία,ξεκάθαρα συναισθήματα και απο τις δύο πλευρές αλλα λαθος συνθήκες...Γι'αυτό και παρόλο που μου αρέσει η φωτιά πηρα την απόφαση να παγώσω την κατάσταση...
Ξέρω πως όποτε με βλέπεις σου δείχνω πλέον διαφορετική,δεν κάνω αυτό που ίσως θέλω εκείνη τη στιγμή αλλα κάνω αυτό που θα προστατευσει τη Γιωργίτσα...Μπορεί να χαλιέμαι που και που γιατι φρενάρω καταστάσεις αλλά απο την άλλη χαιρομαι γιατί είμαι σύμμαχος του ευατού μου....
Θα δείξει αν έκανα καλά...το σίγουρο είναι όμως πως δεν θα μετανιώσω...εξάλλου "λάθη έιμαστε,ανθρώπους κάνουμε:D:D"...

4 Comments:

  • At 1:29 μ.μ., Blogger mn8 said…

    Ευχαριστη εκπληξη το οτι δεν σταματησες το μπλογκινγκ! Οσο για οσα περιγραφεις... Ολα θα περασουν καποια στιγμη, υπομονη και κουραγιο...

     
  • At 3:28 π.μ., Blogger moonshine said…

    Σε ευχαριστώ πολύ Σωτήρη μου για τα λόγια σου..
    Το blogging δεν το σταμάτησα αλλα πλέον λόγο περιορισμένου γράφω μόνο όταν ξεχειλίζει η ανάγκη μου να εκφραστώ...
    Θα περάσουν όντως...αλλά τωρα που το ζω κάποιες στιγμες η κουραση ειναι τεράστια...πόσο μάλλον σήμερα που είδα κ το πρόγραμμα της εξεταστικής..ξεκιναμε 11/1(8α μας κάτσει μου φαίνεται ο κουραμπιες αχώνευτος) και τελειώνουμε 29/1..
    18 μερες εξεταστική για ένα βαρυ εξάμηνο πολυτεχνείου..τι να προλάβεις να κανεις!!
    εκεί που οι άλλοι θα ξεκινάνε εξεταστική εμείς θα έχουμε τελειώσει....
    8α μου πεις γιατι σε ζαλιζω ε??:):):
    Σωτήρη μου σου εύχομαι να είσαι καλά...ααα..και χαίρομαι που επισκευτηκες το ξεχασμένο blog μου:):)

     
  • At 4:11 π.μ., Blogger Pegasus said…

    "Αποτέλεσμα;
    Να παραμελήσω ένα κρύωμα το οποίο γύρισε σε οξεία βροχίτιδα σε συνδυασμό με ιγμορίτιδα.."

    Τι σου έλεγα;;; Βρε Γεωργίτσα, βρε κοριτσάκι μου! Να ΣΕ προσεχεις!!!! Promise?

    Όσο για το τζάκι,έχω ίδιες μαζοχιστικές τάσεις. Απόλαυσε το! ;)

    Φιλιά!

     
  • At 12:48 μ.μ., Blogger moonshine said…

    Γλυκιά μου Αναστασία,σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου...
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου..αν δεν κάνω λάθος ηταν 22/12 αλλά ηταν η μέρα που ταξίδευα για να πάω σπίτι μου κ δεν είχα ρόπο να επικοινωνήσω..
    να έχεις πάντα αυτό που επιθυμείς και να είσαι πάντα δυνατή..¨:):)
    να περνάς πολύ όμορφα...
    φιλάκια πολλά..
    το μακρυνο σου χωρίο σε αναζητάει..;);)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker