Σκόρπια συναισθήματα...

Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Πέντε αλήθειες...

Με την όμορφη ευκαιρία που μου έδωσε η didymous-skulls γράφω τα πέντε πρώτα πράγματα που μου έρχονται στο μυαλό...(Αν και για να είμαι ειλικρινής είναι η τεταρτη φορά που γράφω αυτό το ποστ γιατι τις προηγούμενες φορές κόλλησε ο blogger-δεν ξέρω αν φταίει η αλλαγή που έκανα στο gmail- οπότε θα κάνω μία περίληψη τωρα για το καλο της ψυχικης μου υγείας)

1.Μικρή ερωτευόμουν πολύ εύκολα...Το πιο μεγάλο μου κόλλημα ήταν ο Νικολάκης..Κράτησε 4 χρόνια...Ίσως επειδή δεν μιλήσαμε ποτέ...Απλά ανταλλασαμε πολύ έντονα βλέμματα και νόμιζα ότι είχαμε μια άλλου τύπου επικοινωνία τρομάρα μου!Εδω με τον άλλο μιλάς και δεν συννενοείσαι..Μικρή ήμουν όμως ας μην είμαστε αυστηροί:-)

2.Οι δυο καταχρήσεις μου είναι το τσιγάρο και η υπερκατανάλωση καφέ...Πρώτη φορά δοκίμασα τσιγάρο στα 11,όταν ένας μεγαλύτερος ξάδερφος που κάπνιζε μού είπε πως το τσιγάρο είναι μεγάλη βλακεία και να μην το δοκιμάσω ποτέ..Το επόμενο πρωί έκλεψα το πρωτο τσιγάρο απο τη μαμά...Συστηματικά ξεκίνησα το κάπνισμα στα 18 μου και πλέον έχω φτάσει στο άθλιο σημείο να κάνω 2++ πακέτα την μέρα...Οσο για το καφέ ένα θα πω:Η ώρα ειναι 8:45 το πρωί,δεν έχω κοιμηθεί και πίνω ακόμη καφέ....ααα,,και πάντα βαρύ εννοειται:-)

3.Με ελκύουν πολύ έντονα τα κλειστά ατομα..Με τον όρο κλειστά δεν εννοώ μόνο αυτους που δεν μιλάνε αλλα και όλοι αυτοί που είναι πολυλογάδες,πλακατζήδες,χύμα αλλά πίσω απο αυτό προσπαθούν να κρύψουν κάτι άλλο...Πάντα με εξιτάρει να κάνω ένα βήμα να φτάσω λίγο πιο κοντά στην καρδιά τους!Αντίθετα,έχω θανατηφόρα αλεργία στα δήθεν άτομα!Είναι ένας απο τους βασικούς λόγους να ξεκόψω κάθε είδους σχέση και μάλιστα χωρίς συναισθηματικό κόστος...

4.Είμαι άκρως επικοινωνιακό άτομο..Μπορώ να είμαι ατέλειωτες ώρες με πολυ δικα μου άτομα για καφε και να τα λέμε,να τα λέμε,να τα λέμε..Ενδεικτικα, επίσης αναφέρω πως ο τελευταίος λογαριασμός του ΟΤΕ ηταν 170 ευρώ και κάπου εκεί κυμαίνεται προσεγγιστικά συν,πλην 20 ευρω..

5.Είμαι αρκετά ενθουσιώδες άτομο και "πορώνομαι"..Θα μιλήσω με ένα παράδειγμα να γίνω πιο σαφής..Έστω ότι μου αρέσει πολύ ένα τραγούδι στα πολυ δικά μου άτομα θα γίνω τρελός Πρήξας..Θα τους το περάσω με flasaki στο pc τους,θα τους το στείλω με msn,θα τους το βάλω ακόμη και απο το τηλέφωνο(δες λογαρισμο τηλεφωνου στο 4:-):-) )Απορώ πως δεν με έχουν ξαποστείλει ακόμη οι φίλοι μου!Μάλλον με αγαπάνε και με ανέχονται;-)Φίλοι μου με τελείως διαφορετικά γούστα αγαπήσαν τον Αλκίνοο,αν και με την στάση μου θα μπορούσαν να τον έχουν μισήσει:-)Επίσης,λόγω της στάσης μου έχω διαπιστώσει πως με ε΄χουν συνδυάσει πολύ έντονα με τραγούδια γι'αυτο και όποτε ακούνε κάποιο απο τα αγαπημένα μου θα με πάρουν τηλέφωνο ή θα μου στείλουν...Ένα απο τα τελευταία μηνύματα που έλαβα:"Γιωργίτσα είμαι έξω και παίζει τα άλογα*!Σ'αγαπω πολύ ρε φιλενάδα!θα σε πάρω αύριο!Φιλάκια πολλά" 26/12/2006 ωρα:4:05:18

*το γνωστό τραγούδι του Μπιθικώτση..

Τώρα ήρθε η σειρά μου να δώσω πάσα:-):-)

1. Sd54

2. Αναστασία

3. kaleidoskopio

4. fukuru

5. sotrek

3 Comments:

  • At 4:40 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said…

    glykia moy sthn epoxh ton aperioroston klhseon me sta8erh xreosh, ti kaneis esy akomh ston OTE? ektos an eisai metoxos... :P

    aaaa kai ena poylaki moy eipe gia diafora atoma megalyterhs hlikias apo to sxoleio poy diabazoyn to blog soy systhmatika (xaxaxaxa xaxaxaxa)

     
  • At 1:53 π.μ., Blogger moonshine said…

    Kικίτσα ακόμη με τον ΟΤΕ παιδεύομαι,υποτι8εται οτι εχω μια εκπτωση 30ευρο λογω του οτι ο μπαμπάς μου είναι υπαλληλος... Βασικά αν είχα μια σχετική συνεση στο τηλεφωνο δεν θα είχα πρόβλημα,αλλα οπως καταλαβαινεις το εχω κάνει σκουλαρήκι;)

    Κικίτσα κάνουμε κ πλακίτσες ε??Ένα λάθος έκανα και εγω ως παιδάκι (χμμμ..εντάξει ως έφηβη,μην βαράς καλέ:):))

     
  • At 3:21 π.μ., Blogger sxolioss said…

    porosh h dikiasou!!!!

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
eXTReMe Tracker